QI: opora pro zákazníky v koronakrizi
25. 2. 2021 · Aktuality
Pandemie koronaviru přinesla společnostem nejrůznější překážky. Alespoň ty administrativního rázu se u našich zákazníků snažíme eliminovat tematickými úpravami QI. Pomáhá například funkcionalita Antivirus – podklady pro kompenzace, která byla naší odpovědí na vládní program Antivirus – podpora zaměstnanosti (poskytující příspěvek na plnou či částečnou náhradu mezd).
K němu je potřeba dodat speciální podklady, jejich zpracování přitom může být náročné na přípravu i čas. S naší funkčností je celý proces automatický: data čerpá přímo z modulu Mzdy, není tedy nutné údaje kompletovat a přepisovat do formulářů. Stačí pouze vybrat období, za které se vyúčtování podává, typ kompenzace a označit konkrétní osoby nárokující náhrady.
Jak obchodní jednotku hodnotí naši zákazníci?
„Funkčnost vnímáme jednoznačně jako pomoc. Podklady jsou zpracované automaticky bez toho, abychom udělali chybu například v rodných číslech. Žádost pro všech 111 zaměstnanců máme hotovou do 20 minut,“ popisuje jednatel nástrojářské společnosti ZV-Nástroje Viktor Nevrlý.
Zpracovatel plastů PLASTIKA vyzdvihuje hlavně naši flexibilní reakci. „Oceňujeme pružnost, s jakou výrobce QI tuto funkci vyvinul, my jsme ji pak zprovoznili během chvilky. Ještě dnes vzpomínám, jak byly naše účetní nadšené. Zkrátka dodavatel tady uhodil hřebík na hlavičku,“ říká vedoucí IT oddělení Dalibor Matis.
Možná nečekaný benefit QI při zvládání neobvyklých podmínek zaznamenal výrobce ocelových konstrukcí TMETAL: přechod na home office byl díky komplexnosti systému bezproblémový. „Jednotný zdroj dat mi umožnil snadno nastavit podmínky pro práci ve vzdáleném režimu. Zaměstnanci v QI bez problémů najdou 80 % informací, nemusí proto s otázkami vytěžovat ostatní a ztrácet tak čas,“ dodává správce informačního systému Karel Madeja.