Modul
E-komunikace
Trendem doby je maximální využívání elektronických forem komunikace a její co možná největší automatizace. Elektronická komunikace je rychlá, levná a snižuje riziko chyb způsobených lidským faktorem. QI nabízí široké možnosti elektronického propojení mezi různými subjekty. Komunikace s úřady, obchodními partnery a dodavateli, zákazníky či bankami tak může zabírat mnohem méně času a peníze šetří i díky snížení výdajů na tisk, papír a poštovné.
Čtveřice nástrojů, které vám usnadní elektronickou komunikaci
SMS
- QI umožňuje odesílat zákazníkům či partnerům mobilní textové zprávy přímo z informačního systému. Jimi mohou firmy zákazníky informovat o vyúčtováních, plánovaných odstávkách služeb, stavech objednávek nebo je upozorňovat na aktuálním datum splatnosti pohledávek či její uplynutí.
Datové schránky
- Ke své datové schránce mohou společnosti přistupovat přímo z QI a ušetřit tak spoustu času. Systém umožňuje automaticky stahovat došlé zprávy a určovat, kterému subjektu se doručí. Nové zprávy je v něm možné vytvářet ručně i automaticky. Firmy navíc ušetří za Datový trezor, protože v QI mají vše automaticky archivováno.
- QI dokáže rozesílat zákazníkům hromadnou poštu ručně i automaticky. V systému je možné přijímat i ukládat veškerou e-mailovou komunikaci s každým zákazníkem a mít tak o ní kdykoli přehled. Zároveň slouží jako mocný nástroj pro elektronickou fakturaci a zasílání upomínek při vymáhání pohledávek.
ISDOC
- Nástroj pro elektronickou fakturaci, který umožňuje automaticky, v elektronické podobě a v reálném čase přenášet doklady mezi QI a informačními systémy obchodních partnerů. Firmy díky němu odbourají náklady spojené s papírovou agendou, poštovným a významně urychlí proces zpracování dokladů.
Specializované funkce
Napojení na telefonní ústředny
Funkcionalitu ocení společnosti, které jsou v přímém kontaktu se svými zákazníky i obchodními partnery a potřebují znát veškeré dostupné údaje o volajících.
Pomůže konkrétně:
- pracovníkům helpdesku s informační podporou;
- obchodnímu nebo marketingovému oddělení při dovolávání poptávek, nejrůznějších průzkumech i telemarketingu;
- zákazníkům, kterým se dostane profesionální péče.
Komunikace s Fidoo
Funkcionalita nabízí minimalizaci papírování ve firmách při evidenci výdajů provedených platebními kartami, zpracování transakcí k těmto položkám a vedení hlavního účtu.
- Vlastník karty doplňuje informace k jednotlivým platbám přímo do aplikace Fidoo (například vyfocená účtenka, sken faktury).
- Tyto údaje se přenášejí jako příloha k jednotlivým závazkovým dokladům v QI, kde jsou podkladem pro tvorbu dalších výstupů.
Propojení s Fidoo tedy celý proces zautomatizuje a ulehčí práci jak ekonomickému oddělení (zrychlení celého procesu administrace a zápisu), tak i zaměstnancům, kteří informace k platbám podávají tou nejjednodušší cestou.